Όροι συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωμα Συμμετοχής

Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα οι Προμηθευτές μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.Φ.Α), Φυσικών, Φυτικών & Ομοιοπαθητικών Φαρμάκων, Καλλυντικών, Συμπληρωμάτων Διατροφής, Ιατροτεχνολογικών & Διαγνωστικών προϊόντων, ειδών Βρεφανάπτυξης, Ορθοπεδικών & Επιδεσμικών ειδών, Παραφαρμακευτικών προϊόντων και γενικώς, όλων των προϊόντων υγείας, ομορφιάς και διατροφής που διατίθενται μέσα από τα φαρμακεία.

Χρόνος υλοποίησης έργων: Στα Best in Pharmacy Awards 2021 δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν τα προϊόντα, οι πρωτοβουλίες ή οι δράσεις που έχουν υλοποιηθεί κατά την περίοδο 2020-21.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Ενότητες ή Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Ενότητα ή Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Η BOUSSIAS, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου ή της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βραβείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.

Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Κριτικής Επιτροπής για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων (και εφόσον αυτό είναι εφικτό, δεδομένων των υγειονομικών συνθηκών τη δεδομένη χρονική στιγμή, μετά την ολοκλήρωση της απονομής των βραβείων), ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, γεγονότων ανωτέρας βίας – μεταξύ αυτών και η πανδημία, καθώς και τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της πανδημίας). Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες μέσω email.

Οι συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.

Οι συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής, οι οποίες δεν αμφισβητούνται. Οι συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους.

Υποβολή υποψηφιοτήτων

Διαδικασία έγκυρης υποβολής υποψηφιοτήτων

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων στα βραβεία, πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης αίτησης συμμετοχής στο site. Για να θεωρηθεί έγκυρη μια υποψηφιότητα, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  • Να επισκεφτείτε το site των βραβείων www.bestinpharmacy.gr,να συμπληρώσετε και να υπο­βάλετε την online αίτηση υποψηφιότητας.
  • Nα πραγματοποιηθεί η κατάθεση του συνολικού κόστους όλων των υποψηφιοτήτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην ιστοσελίδα των Best in Pharmacy Awards και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: [email protected]

Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επι­στρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο [email protected].

Ζητούμενα Υποψηφιότητας

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε υποχρεωτικά τα παρακάτω ζητούμενα:

  1. Τίτλος υποψηφιότητας
    Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητάς (έργο, ενέργεια, προϊόν κλπ.) με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.

    Tip: Σας προτείνουμε να μη γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο/πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας.

  2. Συμμετέχουσα εταιρεία
    Συμπληρώστε την επωνυμία της εταιρείας σας, όπως επιθυμείτε να προβληθεί (π.χ. «BOUSSIAS»). Σημ.: Οι συμμετέχουσες εταιρείες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότερες από μία.
  3. Media-Ready Image (έως 1 αρχείο .jpg .png .gif, έως 5MB)
    Προσθέστε ένα media-ready image της υποψηφιότητας/προϊόντος.
  4. Επωνυμία Brand/Προϊόντος/Σειράς Προϊόντων (προαιρετικά)
    Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand.
  5. Επωνυμία Agency (προαιρετικά)
    Συμπληρώστε την επωνυμία του Agency (π.χ. επωνυμία διαφημιστικής και συμβουλευτικής εταιρείας, δημιουργικού γραφείου, designer κ.λπ.).
  6. Περιγραφή & στοιχεία υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)
    Περιγράψτε τo έργο/ενέργεια/πρωτοβουλία που υποβάλλετε, παραθέτοντας όσο το δυνατόν περισσότερα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία και αναφέροντας την καινοτομία, τα οφέλη και τα αποτελέσματα που είχε, σύμφωνα με την κατηγορία που συμμετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια αξιολόγησης και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι θα πρέπει να βραβευθεί στην συγκεκριμένη κατηγορία. Περιγράψτε ποιες ήταν οι προκλήσεις ή τα εμπόδια που συναντήσατε στην πορεία υλοποίησης του έργου και πώς τα ξεπεράσατε. Περιγράψτε με σαφήνεια την καινοτομία και τους λόγους που πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας. Μια τεκμηριωμένη περιγραφή των αποτελεσμάτων/ωφελειών είναι απαραίτητη. Προσθέσετε οποιαδήποτε άλλα δεδομένα ή τεκμηρίωση που, κατά την κρίση σας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για την αξιολόγηση της υποψηφιότητάς σας.
    *Η ποιότητα και σωστή παρουσίαση του κειμένου της εκάστοτε υποψηφιότητας έχει πολύ σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση.
  7. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;
    Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εµπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δηµοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί, αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία).
    Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
  8. Media – ready Synopsis (έως 100 λέξεις)
    Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά στην ιστοσελίδα των Best in Pharmacy Awards, τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της BOUSSIAS, δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ. Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
  9. Φωτογραφίες (προαιρετικά – αρχείο png, jpg ή gif, εως 5 ΜΒ το κάθε αρχείο)
    Για μια ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότητάς σας, είναι απαραίτητο να συνοδεύσετε το κείμενο με φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι υψηλής ευκρίνειας και αισθητικής, λόγω της βαρύτητάς τους στη διαδικασία αξιολόγησης.
  10. Links (προαιρετικά)
    Προσθέστε τα links της υποψηφιότητάς σας.
  11. Case Study Video (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
    Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (π.χ. https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678)
  12. Γραφικά (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, έχρι 10MB το αρχείο)
    Συμπεριλάβετε γραφήματα εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
    Για συμβουλές πώς να συντάξετε μια πετυχημένη υποψηφιότητα, συμβουλευτείτε το site των βραβείων ή μιλήστε με τον υπεύθυνο συμμετοχών.

Αξιολόγηση των Υποψηφιοτήτων

Κριτική Επιτροπή

Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την Κριτική Επιτροπή*, την οποία συνθέτουν διακεκριμένοι Πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι επιχειρηματικών φορέων, φαρμακοποιοί, εμπειρογνώμονες και στελέχη της αγοράς από το χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, της συσκευασίας, της κοινωνικής υπευθυνότητας και του περιβάλλοντος.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής επιλέγονται με κριτήριο το επαγγελματικό και επιστημονικό τους υπόβαθρο, καθώς και την εμπειρία και εξειδίκευσή τους σε συνάφειά με το αντικείμενο των βραβείων και των επιμέρους κατηγοριών βράβευσης.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελέσματος.

Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων. 

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από εταιρείες που συμμετέχουν στον ίδιο όμιλο εταιρειών με αυτές.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται.

Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί από την Κριτική Επιτροπή, με βάση τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην υποβολή της υποψηφιότητας.

Τα κριτήρια που θα λάβει υπ΄ όψιν η κριτική επιτροπή είναι ανά πυλώνα τα ακόλουθα:

Best in Marketing

  • Ευρηματικότητα, πρωτοτυπία, αισθητική και εκτέλεση.
  • Ύψος επένδυσης σε σχέση με την αποτελεσματικότητα και ROI.
  • Ποιοτικά και μετρήσιμα στοιχεία αποτελεσματικότητας.

Best in R&D

Καινοτόμο προϊόν

  • Πρωτοτυπία και πρακτική χρησιμότητα/ωφέλεια για τους καταναλωτές.
  • Κόστος της έρευνας σε σχέση με την εμπορική απόδοση του προϊόντος.
  • Οι κριτές θα αναζητήσουν την καινοτομία στη χρήση νέων τεχνολογιών & τεχνογνωσίας, στις βελτιώσεις των τεχνικών προδιαγραφών τους προϊόντος, στα συστατικά του προϊόντος, στη συσκευασία αλλά και στη θέση που κατέκτησε στη συνείδηση του καταναλωτή, σε σχέση με τις ανάγκες του και τα ανταγωνιστικά με αυτό προϊόντα (positioning).

Συσκευασία

  • Πρωτοτυπία και αισθητική σχεδιασμού και ποιότητα εκτύπωσης.
  • Ευκολία χειρισμού, πλήρωση, κλείσιμο, άνοιγμα και επανακλείσιμο συσκευασίας.
  • Επάρκεια και ευκρίνεια των πληροφοριών που αναγράφονται στη συσκευασία ή/και στο ειδικό φυλλάδιο εντός της συσκευασίας.

Best Sales & Training

Sales

Ποσοτικά στοιχεία:
  • Αριθμός πωλητών που συμμετείχε στην προσπάθεια πώλησης, επισκεπτόμενοι το σημείο πώλησης και συνολικός αριθμός επισκέψεων.
  • Επίτευξη στόχων πωλήσεων και αύξηση τζίρου σειράς προϊόντων ή μάρκας.
  • Μερίδιο προϊόντων στην αγορά.
  • Αριθμός κάλυψης φαρμακείων vs new business  (νέοι πελάτες).
Ποιοτικά στοιχεία:
  • Για τις γνώσεις, τις δεξιότητες, την κατάρτιση και την εκπαίδευση πωλητών.

Training

  • Αριθμός εκπαιδεύσεων και συνολικός αριθμός εκπαιδευομένων.
  • Χρήση ψηφιακών και διαδικτυακών μέσων ή/και κινητής εφαρμογής (mobile app).

Best in Sustainability

Πράσινη Επιχείρηση

  • Περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος και της συσκευασίας του.
  • Δυνατότητα ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης ή βιοδιάσπασης του προϊόντος και της συσκευασίας του.

Υπεύθυνη Επιχείρηση

  • Αριθμός δράσεων και ύψος συμμετοχής.
  • Πόροι που εκπορεύτηκαν ανά δράση και πρόσωπα, φορείς, οργανισμοί που επωφελήθηκαν.

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 (άριστα) με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις, τα σχόλια των κριτών καθώς και τις βαθμολογίες για κάθε υποψηφιότητα είναι ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.

Κόστος υποψηφιοτήτων

Το κόστος υποψηφιοτήτωνέχει διαμορφωθεί ως ακολούθως:

Από 1-4 υποψηφιότητες: 300€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α
Από 5 υποψηφιότητες και άνω: 250€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α
Από 10 υποψηφιότητες και άνω: 210€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α
Από 21 υποψηφιότητες και άνω: 200€ η κάθε υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α

Χορηγός Επικοινωνίας

Διοργάνωση

Official Publications