Submit your Entries Until 15/05/2024 & Save 9%

Best in Pharmacy Awards 2022

Bouquet d’oro

L’Erbolario

Στην L’Erbolario εφαρμόζουν τις κατάλληλες τεχνικές μάρκετινγκ κατανοώντας τη δομή και λειτουργία των διαφορετικών μέσων επικοινωνίας. Υπάρχουν πολλά είδη διαφορετικών διαφημιστικών campaign τα οποία και εφαρμόζουν τόσο στο παραδοσιακό (traditional) όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing). Οι τεχνικές κατευθύνονται, στην ενημέρωση του αγοραστικού κοινού σχετικά με τα προϊόντα. Όσο και στην σχέση εμπιστοσύνης και στήριξης μεταξύ αγοραστή και επιχείρησης. Tα προϊόντα σχεδιάζονται με ιδιαίτερα πρωτοποριακές και μοναδικές εικόνες, εμπνευσμένες και δημιουργημένες από την γενικότερη φιλοσοφία της L’Erbolario. Την αγάπη της προς την φύση και τον άνθρωπο. Μια από τις πιο εντυπωσιακές και επιτυχημένες προωθητικές ενέργειες, ήταν η προώθηση της ολοκληρωμένης αρωματικής σειράς Bouquet d’oro, τοποθετώντας την, στις βιτρίνες των φαρμακείων. Ο μοναδικός σχεδιασμός 3D (live), εντυπωσίασε και λατρεύτηκε προσδίδοντας της το δικό της φανατικό κοινό.