Menarini Hellas
Καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Φρόντισε τον προστάτη σου» & στόχο την ενημέρωση ανδρών
>40 ετών για τα συμπτώματα των συχνότερων παθήσεων του προστάτη και της σημασίας
του ετήσιου ελέγχου.
Το Prostamol, No1 (βάσει επίσημων στοιχείων IQVIA & Convert) brand, σε συνεργασία με διαγνωστικό κέντρο πανελλαδικής εμβέλειας, προσέφερε τη δυνατότητα 10.000 δωρεάν εξετάσεων PSA εντός του διαστήματος Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου με αποτέλεσμα την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση κατά του Καρκίνου του Προστάτη.
Ταυτόχρονα επιτεύχθηκε αύξηση του μεριδίου online & offline αλλά και το brand sell in σε σχέση με πέρυσι κατά τη διάρκεια της ενέργειας.